سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو فلکسی

تابلو فلکسی


فلکسی یا فلکسی فیس نوعی پلیمر از خانواده پلی اتیلن است که به عنوان یک متریال جهت ساخت تابلوهای فلکسی شناخته شده است. فلکسی بسیار پرکاربرد است و هزینه ی مناسبی دارد. نکته ی بسیار مهم این است که این تابلو ها هم بسیار نورانی است و هم رویه ی فلکسی آن قابل تعویض می باشد. که این نکات جزء مزیت های تابلو فلکسی محسوب می شود. با توجه به قابل تعویض بودن رویه ی فلکسی، به راحتی می توان طرح های این تابلو را پس از چند مدت تعویض نمود. به همین خاطر پس از چند ماه و یا چند سال می توان با حداقل هزینه، طرح مورد نظرتان را جایگزین کنید.

  • تابلو فلکسی نیز همانند دیگر تابلوها، نیازمند سرویس های سالیانه می باشند.
  • زمانی که برای کسب و کار خود اقدام به نصب تابلو فلکسی می کنید، ظاهر شهر را زیبا و دلنشین تر خواهید کرد.
  • اینگونه تابلو ها کاربردهای فراوانی دارد از جمله: بیلبوردها، تابلوهای فروشگاهی، تبلیغات محیطی و سر در مغازه ها و...

تبلیغات تابلو فلکس و تبلیغات تابلوهای فروشندگان یکی از موثرترین و ارزان ترین روش های تبلیغات در فضای باز است. در تابلو تبلیغات فلکس و نمایندگی های فروش ، تکنیک تبلیغات هیئت مدیره یا آژانس های بازاریابی فروشندگان و خرده فروشان خود را با تابلو فلکس با مارک تجاری شرکت خود در صفحه فلکس تسهیل می کنند و صفحه فلکس در جلوی فروشگاه مغازه دار نصب می شود.

تابلو فلکس یا تابلوی نمایندگی ها چیست و تبلیغات تابلوی نمایندگی ها شامل چه اطلاعاتی است؟ تابلو فروشان یا تابلو فلکس تابلو تبلیغاتی در فضای باز هستند و تابلوی نمایندگی ها از اطلاعاتی مانند:

  • نام شرکت
  • لوگو
  • تصاویر محصولات و غیره
  • نام و شماره تلفن

برخلاف چاپ وینیل ، فلکس انعطاف پذیرتر و نرمتر است. این بنرها با استفاده از چاپگرهای خاصی ساخته می شوند که مانند جوهر افشان های معمولی به نظر می رسند اما قابلیت چاپ مواد فلکس را دارند. بعد از چاپ ، علامت ساز شما از گرما برای اتصال مواد فلکس به محصول نهایی شما استفاده می کند. چاپ های فلکس بانر آثار تبلیغاتی هستند که برای پاسخگویی به نیازهای متخصصان این حوزه طراحی شده اند. Flex Banner ، ماده ای است که معمولاً در صنعت چاپ دیجیتال استفاده می شود ، ماده ای است که هم مقرون به صرفه است و هم بادوام. چاپ دیجیتال روی این ماده را چاپ Flex Banner می نامند.  کشور ژاپن و چین، به عنوان کشورهای تولید کننده ی فلکسی می باشند. که بهترین نوع کیفیت فلکسی، فلکسی کره ای می باشد. به خاطر داشته باشید که نوع کره ای فلکسی 20 انس دارد در حالتی که نوع چینی فلکسی 18 انس دارد. یکی از بزرگ ترین مزیت های اینگونه تابلو ها، استحکام و مقاومت در برابر گرما و نور خورشید می باشد. که به واسطه ی همین امر تابلو فلکسی قابلیت جایگذاری در تمام مناطق و شرایط آب و هوایی را دارد. در صنعت چاپ دیجیتال با قالب گسترده ، عمدتا دو نوع چاپ در فضای باز وجود دارد: چاپ فلکس نور جلو و چاپ فلکس با نور پس زمینه.

شرکت پرتونیل در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر میگردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.

منبع: https://partonil.com/